"עם הברכות שלנו אנחנו נרפא את העולם"

חיה ספיר No Comments on "עם הברכות שלנו אנחנו נרפא את העולם"

בתכנית 'עניין משפחתי' השבוע, הסבירה הרבנית ימימה מזרחי לרחל פסטג איך אנחנו יכולות לקחת תובנות מפרשת בשלח למצב שלנו עכשיו עם התפשטות הקורונה והבידודים | הרבנית גם דיברה על ט"ו בשבט שיחול בשבוע הבא, והסבירה איך עם הברכות שנברך נרפא את העולם | האזינו

"את"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי שבוע בתכנית 'עניין משפחתי' שוחחה רחל פסטג עם הרבנית ימימה מזרחי על פרשת השבוע, והשבוע העלתה הרבנית תובנות מפרשת השבוע והסבירה אותם בראי המצב, התפשטות האומיקרון, הבידודים, ואזלת היד של המנהיגים.

פסטג פתחה את התכנית בשאלה: "פרשת השבוע היא 'בשלח', ואני שואלת את עצמי מתי נוכל לעשות כבר 'בשלח' לקורונה ולשלוח אותה מכאן" שאלה פסטג. "את כל כך צודקת" פתחה הרבנית, "העולם באמת חולה, ולא רק באומיקרון, אלא בהרבה נגעים בחברה, פרשת בשלח קוראת לזה "כל המחלה" ובלשון הפסוק: "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך" אמרה הרבנית.

"על הפסוק הזה יש שאלה" אומרת הרבנית, "למה כתוב 'כל המחלה', צריך להיות כתוב, או 'כל המחלות' או 'המחלה', אלא זה שכתוב 'כל המחלה' אנו מבינים מזה שזה מחלה שכוללת הרבה דברים, כמו שהיה במצרים, ייאוש, מכה שרודפת מכה, דאגה, קושי לא מוסבר של המנהיגים, וזה הקב"ה אומר שלא ישים עלינו, ואם זה בא גם עכשיו לעולם, לנו יש את הכח לרפא את זה" הסבירה הרבנית.

האזינו:



0 תגובות